7 May 2013




Puisi Mutia Fitriyani
Aku tak tahu apa yang harus kulakukan tanpa dia..
Dia yang selalu mengerti aku..
Dia yang tak pernah letih menasihatiku..
Dia yang selalu menemani...



Dialah Ibu..
Orang yang selalu menjagaku..
Tanpa dia aku merasa hampa hidup di dunia ini..
Tanpa.nya aku bukanlah apa-apa..


Aku hanya seorang manusia lemah..
Yang memerlukan kekuatan..
Kekuatan cinta kasih dari ibu..
Kekuatan yang lebih dari apapun..
Engkau sangat berharga bagiku..
Walaupun engkau selalu memarahiku...

Aku tahu,
Itu bentuk perhatian dari mu..
Itu menandakan kau peduli denganku..

Ya Allah,,
Berikanlah kesihatan pada ibuku..
Panjangkanlah umur.nya..
Aku ingin membahagiakan.nya..
SebeLum aku atau dia tiada..


 Terimakasih ibu..
Atas apa yang telah kau berikan padaku..
Aku akan selalu menyayangimu..





RECENT POSTS

Top Popular Posts